ضایعاتی تهران

خریدار ضایعات در تهران

خریدار ضایعات در تهران برای خرید و فروش بهترین خریدار ضایعات آهن در تهران با بهترین و بالاترین قیمت روز و تسویه حساب نقدی کافیست با ما تماس حاصل فرمایید , مدیر بنگاه ضایعاتی آرمین با شماره تماس 09127308707 جهت فروش ضایعات آهن خود حتی در شب در خدمت شما میباشد بنگاه خرید و فروش آرمین ضایعات به صورت خریدار ضایعات شبانه روزی در خدمت همشهریان تهرانی میباشد و در صورت نیاز کافیست با شماره ذکر شده تماس حاصل فرمایید.
خریدار ضایعات در تهران

خریدار ضایعات در تهران

خریدار ضایعات آهن

خریدار ضایعات آهن در آرمین ضایعات , ضایعات فلزی و ضایعات آهن دارای بالاترین قیمت و ارزش پولی برای خریدار ضایعات آهن هستند. ضایعات آهن و فلز نیز ممکن است در مکان‌های مختلف، از جمله مناطق صنعتی و مسکونی یافت شود. شرکت های بازیافتی با اعلام قصد خود برای جمع آوری و به دست آوردن ضایعات ناخواسته، در حال جمع آوری ضایعات آهن و فلز در مناطق صنعتی و مسکونی هستند.

خریدار ضایعات

بهترین خریدار ضایعات در تهرانتوسط بنگاه آرمین ضایعات با مدیریت آقای عباس فلاح با شماره تماس 09127308707  خریدار انواع ضایعات آهن و آلومینیوم , چدن , برنج , و کلیه ضایعات شرکت ها و ساختمانها را با قیمت بسیار بالا و قیمت به روز به فروش برسانید کافیست با یک تماس ضایعات خود را به فروش برسانید جهت فروش ضایعات خود در حوزه چیتگر کافیست با ما که خریدار ضایعات در چیتگر هستیم تماس بگیرید.

09127308707

قیمت ضایعات منزل و آهن آلات

قیمت ضایعات منزل تحت تاثیر عوامل مختلفی است. این امر سبب شده که آگاهی از قیمت روز ضایعات منزل و آهن برای فروشندگان و خریداران ضایعات منزل و آهن آلات به یک الزام مبدل گردد. به طور کلی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت خرید ضایعات آهن ، جنس و نوع آلیاژ می باشد. قیمت خرید ضایعات آهن منزل گالوانیزه با نوع آلیاژی و روغنی آن متفاوت است.

بهترین خریدار ضایعات در تهران

بهترین خریدار ضایعات آهن در تهران، تهران بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران است. جمعیّت آن ۸۴۴۲۱۴۷ نفر است و بیست و پنجمین شهر پرجمعیّت جهان است از این رو پیدا کردن بهترین خریدار ضایعات آهن تهران مشکل میباشد بنگاه آرمین ضایعات در تهران با خرید نقدی ضایعات شما در خدمت هم استانی های میباشد

خرید ضایعات آهن با بالاترین قیمت

خریدار ضایعات آهن با بالاترین قیمت باید قبل از قرارداد با فروشنده ضایعات آهن مشورت داشته باشد و نسبت به او در مورد قرارداد و بندهایی که برای قرارداد خرید ضایعات آهن گفته شود. ما با بهترین مشاوره به شما سعی میکنیم ضایعات‌اهن تان را با قیمت بالا و تسویه حساب نقدی خریداری کنیم جهت فروش ضایعات خود با ما تماس بگیرید.

خریدار ضایعات آهن

خریدار ضایعات آهن

خریدار ضایعات منزل

خریدار ضایعات منزل در تهران که این روزها به یکی از شغل های پردرامد در تهران به شمار میاید که درامدی میانگین به 5 میلیون در ماه میرسد که موارد نیاز برای خرید ضایعات منزل در تهران یک وانت و یه بلندگو میباشد :)) , شرکت ضایعاتی آرمین با خرید ضایعات منزل شما به قیمت مناسب و نقد منتظر تماس شما عزیزان میباشد که در صورت نیاز میتوانید با ما تماس بگیرید.

انواع ضایعات منزل چیست؟

خریدار ضایعات منزل ، به انواع وسایل و موادی گفته می‌شود که در منزل شما وجود دارند و دیگر کاربردی ندارند و فقط جا و فضا را اشغال می‌کنند. این وسایل و مواد می‌توانند از جنس فلز، پلاستیک، شیشه، کاغذ، چوب، پارچه، الکترونیکی و غیره باشند. برخی از مثال ‌های ضایعات منزل عبارتند از:

  • لوازم خانگی قدیمی و خراب مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، کولر، اجاق گاز و غیره
  • لوازم الکترونیکی و کامپیوتری مانند موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، مودم، پرینتر، کیبورد، موس و غیره
  • لوازم شخصی و بهداشتی مانند لباس، کفش، کیف، عینک، ساعت، جواهرات، لوازم آرایشی و غیره
  • لوازم ساختمانی و تعمیراتی مانند میخ، پیچ، چوب، سیم، کابل، لوله، شیرآلات، رنگ، گچ و غیره

خریدار ضایعات در محل

آرمین ضایعات یکی از بهترین خریدار ضایعات در محل و منزل شما با قدمت کاری بیش از 30 سال با خرید ضایعات شما با تسویه نقدی در خدمت شما همشهریان عزیز میباشد.

چرا باید ضایعات خود را به خریدار ضایعات در محل بفروشیم؟

ضایعات انواع موادی هستند که بعد از استفاده از آنها دیگر به درد نمی خورند و به عنوان زباله دور انداخته می شوند. اما آیا می دانید که بسیاری از این ضایعات قابل بازیافت هستند و می توانند به مواد جدید و مفید تبدیل شوند؟

بازیافت یعنی فرآیندی که در آن مواد قابل بازیافت از ضایعات جدا شده و پس از پردازش و تغییر شکل به محصولات جدید تبدیل می شوند. درواقع بازیافت دارای فواید بسیاری برای انسان و محیط زیست است. برخی از این فواید عبارتند از:

  • کاهش مصرف منابع طبیعی و انرژی
  • کاهش هزینه های تولید و مصرف
  • کاهش آلودگی هوا، آب و خاک
  • کاهش حجم زباله های دفن شده در محل های دفن زباله
  • ایجاد اشتغال و درآمد برای افراد

اما چگونه می توانیم ضایعات خود را بازیافت کنیم؟ راه ساده تر و راحت تر این است که ضایعات خود را به خریدار ضایعات در محل بفروشیم. خریدار ضایعات در محل یک مرکز متخصص در خرید و فروش انواع ضایعات است که با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن و کارآمد ضایعات شما را در محل خود جمع آوری، جداسازی، فرآوری و بازیافت می کند.

خریدار ضایعات در محل

خریدار ضایعات شبانه روزی

خریدار ضایعات شبانه روزی توسط بنگاه ضایعاتی آرمین میباشد که شما مشتریان عزیز میتوانید فقط با یک تماس ما را در شرکت و محل فروش ضایعاتی خود ببینید. امروزه شرکت های بسیار زیادی در مزایده های مختلف ضایعات خود را به مزایده می‌گذارند تا بتوانند آن را با قیمت مناسب و قیمت خوب به فروش برسانند ولی مطمین باشید ک شرکت ما به بالاترین قیمت روز ضایعات شما را خریداری کرده در محل باسکول تسویه نقدی هم انجام میدهد.

چگونه از خریدار ضایعات شبانه روزی استفاده کنیم؟

برای استفاده از خریداران ضایعات شبانه روزی، شما باید ابتدا ضایعات خود را تفکیک کنید و از نوع و مقدار آنها آگاه شوید. سپس باید با یکی از خریداران ضایعات شبانه روزی که در نزدیکی شما فعالیت می‌کنند، تماس بگیرید و از قیمت و شرایط خرید آنها اطلاع پیدا کنید. بعد از توافق با خریدار، شما باید ضایعات خود را برای حمل و نقل آماده کنید و منتظر باشید که خریدار آنها را از محل شما بردارد و مبلغ آنها را به شما پرداخت کند.

برای انتخاب بهترین خریدار ضایعات شبانه روزی، شما باید به چند نکته توجه کنید. برخی از این نکته ها عبارتند از:

صداقت و اعتماد

خریدار ضایعات شبانه روزی باید یک فرد یا شرکت صادق و قابل اعتماد باشد که از شما هیچ گونه تقلب یا سوء استفاده‌ای نکند. همچنین خریدار باید قیمت منصفانه و بازاری را برای ضایعات شما پیشنهاد کند و مبلغ آن را به موقع و به صورت نقدی به شما پرداخت کند. باید مجوزهای لازم برای خرید و فروش ضایعات را داشته باشد و قوانین محیط زیست را رعایت کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت یا شبکه های اجتماعی خریدار، نظرات دیگر فروشندگان ضایعات را مشاهده کنید و از سابقه و اعتبار خریدار اطمینان حاصل کنید.

سرعت و راحتی

خریدار ضایعات شبانه روزی باید یک فرد یا شرکت سریع و راحت باشد که بتواند ضایعات شما را در کمترین زمان ممکن و با کمترین زحمت برای شما خریداری کند. همچنین خریدار باید قادر باشد ضایعات شما را از هر نقطه ای که شما می‌خواهید، بردارد و حمل و نقل آنها را بر عهده بگیرد. باید با شما در ارتباط باشد و از وضعیت ضایعات شما آگاه شما کند. خریدار باید با شما هماهنگی لازم را برای تعیین زمان و مکان خرید ضایعات انجام دهد و از شما هیچ گونه مدرک یا ضمانتی نخواهد.

تنوع و انعطاف پذیری

خریدار ضایعات شبانه روزی باید یک فرد یا شرکت تنوع و انعطاف پذیر باشد که بتواند انواع مختلف ضایعات را خریداری کند و به نیازهای شما پاسخ دهد. همچنین خریدار باید قادر باشد ضایعات فلزی، غیر فلزی، آلی یا شیمیایی را خریداری کند و از نوع و مقدار آنها محدودیتی نداشته باشد. باید قادر باشد ضایعات قابل بازیافت یا غیر قابل بازیافت را خریداری کند و برای هر کدام از آنها روش مناسبی را برای دفن یا از بین بردن یا بازیافت انتخاب کند. خریدار باید قادر باشد ضایعات شما را در هر ساعتی از شبانه روز خریداری کند و از شما هیچ گونه هزینه اضافی نگیرد.

خلاصه

ما به شما معرفی کردیم که چه کسانی خریدار ضایعات شبانه روزی هستند و چرا باید از این سرویس استفاده کنید. ما نشان دادیم که فروش ضایعات به خریداران ضایعات شبانه روزی می‌تواند دارای فواید متعددی برای شما و محیط زیست باشد. همچنین به شما چند نکته برای انتخاب بهترین خریدار ضایعات شبانه روزی را آموختیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و جذاب بوده باشد و شما را ترغیب کند که ضایعات خود را به خریداران ضایعات شبانه روزی بفروشید.

چه نوع ضایعاتی را می توانیم به خریدار ضایعات در محل بفروشیم؟

خریدار ضایعات در محل خریدار انواع ضایعات است که قابل بازیافت هستند. شامل موارد زیر می شوند:

ضایعات فلزی

شامل آهن، مس، آلومینیوم، برنج، روی، سرب، استیل و غیره که در قالب قطعات، ورق ها، سیم ها، کابل ها، مفتول ها، قراضه ها و غیره وجود دارند.

ضایعات کاغذی

شامل کاغذ، مقوا، کارتن، کتاب، روزنامه، مجله، بروشور، پوستر و غیره که در قالب ورق ها، جعبه ها، کیسه ها، بسته بندی ها و غیره وجود دارند.

ضایعات پلاستیکی

شامل پلاستیک، پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی استر، پلی کربنات و غیره که در قالب ظروف، لوله ها، ساک ها، بطری ها، کاسه ها، قاشق و چنگال و غیره وجود دارند.

ضایعات شیشه ای

شامل شیشه، کریستال، آینه، لامپ، چراغ و غیره که در قالب ظروف، آباژور، تزئینات و غیره وجود دارند.

ضایعات الکترونیکی

شامل کامپیوتر، لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت، تلویزیون، رادیو، ماشین حساب، ساعت و غیره که در قالب برد ها، قطعات، باتری ها و غیره وجود دارند.

ضایعات لاستیکی

شامل لاستیک، تایر، کفش، چکمه، لوازم ورزشی و غیره که در قالب حلقه ها، بند ها، کفه ها، پوشش ها و غیره وجود دارند.

ضایعات پارچه ای

شامل پارچه، پوشاک، کیف، کوله پشتی، حوله، پتو، ملحفه و غیره که در قالب تکه ها، ریسه ها، نخ ها، پنبه ها و غیره وجود دارند.

این ها فقط بخشی از ضایعاتی است که می توانید به خریدار ضایعات در محل بفروشید.

خریدار ضایعات شبانه روزی

بنگاه آرمین ضایعات , ضایعات شمارو به صورت شبانه روزی در محل شما خریداری میکند و با تسویه نقدی در محل باسکول با شما تسویه حساب میکند , آرمین ضایعات بهترین خریدار ضایعات شبانه روزی در تهران میباشد با سابقه فعالیت 20 ساله در پایتخت کشور.

قیمت ضایعات آهن چگونه تخمین زده می شود ؟

قیمت ضایهات آهن بنابر قیمت روز جهانی تعیین می شود و دیگر اینکه چه نوع آهنی را برای فروش جمع آوری کرده باشید اغلب آهن های شمشی مانند تیر آهن میزان آلودگی هایی مثل رنگ و بتونه و زنگ کمتری دارند اگرمقدار ضایعات آهن شما بیش از حد باشد قیمت آن با رضایت طرفین به صورت توافقی معامله خواهد شد.

اگر شما هم ضایعات منزل خود را جمع آوری کرده اید و به هر دلیلی قصد فروش آنها را دارید با ما تماس بگیرید ما خریدار ضایعات آهن شما هستیم و محصولات شما را با بالاترین قیمت روز از شما همشهریان عزیز خریداری خواهیم کرد .

تقسیم بندی فیزیکی قراضه بر اساس دانسیته

منظور از تقسیم بندی فیزیکی بر اساس دانسیته, دسته بندی کردن قراضه ها بر اساس وزن واحد حجم آنها است. وزن واحد حجم قراضه ها بر اساس کیلوگرم بر متر مکعب بیان می شود. در زیر می توانید مشاهده کنید که تقسیم بندی فیزیکی ضایعات آهن چیست.

قراضه سبک 1 و 2              این نوع از قراضه ها همانطور که از نامشان مشخص است نسبت به سایر ضایعات آهن وزن حجمی کمتری دارند و به همین دلیل هم به آنها قراضه سبک گفته می شود. وزن ظاهری قراضه های سبک 1 و 2 بین 5 تا 0.8 تن بر متر مکعب است.
 متوسط 1 و 2 این نوع قراضه ها که نسبت به قراضه های سبک وزن بیشتری دارند دارای وزن ظاهری 8 تا 1 تن بر متر مکعب هستند.
 سنگین 1 و 2 دارای وزن ظاهری 1 تن بر متر مکعب و حتی بیشتر باشند.
 ویژه  این نوع قراضه ها در واقع همان محصولات فولادی هستند که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال از این قراضه ها در ساخت تیرآهن, ورق سیاه و روغنی, رینگ, میلگرد, قوطی و پروفیل, نبشی, ناودان و… استفاده می شود

انواع ضایعات آهن و درجه بندی آنها

  •  ضایعات آهنی ویژه

از محصولاتی که در ساخت مسکن استفاده می شوند و دارای ابعاد و سایز بزرگتری هستند تولید می شوند مانند: تیرآهن، خرده‌های میلگرد با ابعاد بزرگ‌تر، قوطی و پروفیل و موادی که در ساخت در و پنجره استفاده می شوند
نیز جزو این دسته قرار می گیرند.

  •  ضایعات آهنی درجه 1

این نوع از پسماند های صنعتی معمولا در اثر تولید ایجاد نمی شوند. و عمدتا از تجهیزات و وسایلی تشکیل می شوند که کارایی خود را از دست داده اند.

مانند: سیم و مفتول‌های کلافی شکل، بدنه‌ی موتور سیکلت و کشتی، شوفاژ و آبگرمکن برش خورده، ورق ترانس و آرمیچر این مواد عمدتا عاری از آلومینیوم هستند.

  • ضایعات آهنی درجه 2

این مورد هم مانند مورد قبلی از تجهیزات از کار افتاده و محصولات در اصطلاح خراب تشکیل یافته با این تفاوت که این مواد از ترکیب کم ارزش تری نسبت به مورد قبلی تشکیل شده است.

این مواد شامل: اگزوز و بدنه‌ ماشین، بشکه، کمد و بدنه‌های بزرگ و توری مرغداری می شود.

  • ضایعات آهنی درجه 3

این نوع از ضایعات آهن با کمترین کیفیت و ترکیباتی با ارزش کمتر هستند. این نوع از محصولات ممکن است در اثر روند ناقص تولید ایجاد شده باشند و یا از محصولات و تجهیزاتی باشند که عمر مفید آنها به پایان رسیده و دیگر کارایی ندارند.حلب، سیم، اگزوز و فیلتر نسوخته

  •  محصولات گالوانیزه

این نوع از محصولات معمولا از تجهیزات و تولیدات آبرسانی و لوله کشی تشکیل شده است. و دارای روکش گالوانیزه می باشند. این ضایعات عمدتا بعد از خرابی و پایان یافتن عمر مفید خود ایجاد میشوند و به علت روکش گالوانیزه محدودیت استفاده در صنایع دارند

  • ضایعات آهن آلیاژی

این مواد دارای آلیاژی به غیر از آهن هستند و ارزش آنها هم به نوع آلیاژی که در آنها استفاده شده است دارند. معمولا از تجهیزات شکسته یا برش خورده و مشکل دار تشکیل می شوند. فنرهای برش خورده و چرخ دنده

آرمین ضایعات

شما می توانید ازطریق فروش ضایعات فلزات خود درآمد کسب کنید ،اگر دقیقاً بدانید که چه چیزی دارید و چه چیزی را می توانید با پول نقد به بنگاه ما بفروشید. جهت فروش ضایعات خود ما به شما مشاوره رایگان میدهیم جهت مشاوره و فروش ضایعات با شماره 09127308707 تماس حاصل فرمایید.

8 پاسخ
  1. خریدار ضایعات آهن گفته:

    سلام خسته نباشین , من هر وقت ضایعات آهن جمع میکنم به شما زنگ میزنم برای فروش خیلی منصف هستین خدا خیرتون بده.

    پاسخ
  2. پدرام گفته:

    سلام وقت بخیر , قیمت ضایعات آهن در تهران چقدره الان؟
    حدودا یک تن هستش ضایعاتمون و نقدی میخام بفروشم.

    پاسخ
    • آرمین ضایعات گفته:

      جهت فروش ضایعات خود در تهران میتوانید با شماره درج شده تماس بگیرید . قیمت ضایعات رو موقع تماس میگیم به خاطر نوسانات قیمت.

      پاسخ
  3. خریدار ضایعات آهن گفته:

    سلام شما خریدار ضایعات آهن هستین؟ اگر هستین شماره تماس بذارین حدودا2 تن ضایعات آهن در منزل دارم. ممنونم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *